اقتصادی

پراید در مرز ۱۹۰ میلیون تومانی ایستاد/ جدول قیمت‌ها

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از جهش قیمت خودروهای پراید، تیبا، پژو و رانا در ۲۴ ساعت گذشته خبر می دهد.

به گزارش روندبازار به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای پر فروش بازار پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان دیگر گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۲ آن نیز از روز گذشته تا امروز ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای پژو نیز این جهش قیمت ها دیده می شود به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز از افزایش قیمت ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نماندند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت روز خودرو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا