اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اغلب محصولات داخلی باز هم کاهشی است. البته میزان این افت قیمت چندان زیاد نیست و در اکثر موارد کمتر از ۱۰ میلیون تومان گزارش می‌شود.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو امروز، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، کاهشی گزارش می‌شود. تقریباً تمامی محصولات ایران خودرو و سایپا چنین روندی دارند، اما خودروهای مونتاژی باثبات‌تر هستند که از رکود عمیق این بازار خبر می‌دهد.

از ابتدای هفته جاری، بازار خودرو تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بازار، بیش از پیش در رکود فرو رفت. رکودی که با سقوط نرخ دلار آزاد به زیر ۶۰ هزار تومان آغاز شد و می‌توان تاثیر این نوسان را در قیمت اغلب خودروهای بازار مشاهده کرد.

بر اساس قیمت‌های اعلامی وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز کاهشی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده است.

اطلس یکی از جدیدترین محصولات سایپا و فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۵۶۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G خودرو لوکس شرکت سایپاست که از ابتدای امروز یک میلیون تومان افت قیمت پیدا کرده و با ۷۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که پنج میلیون تومان نسبت به ابتدای روز ارزان‌تر شده و به ۷۳۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از محصولات رده‌بالای ایران خودرو است که امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده و هم‌اکنون با ۹۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو داخلی 27 اردیبهشت 1403

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی تغییر چندانی پیدا نکرده، اما برخی از محصولات وارداتی بازار افت قیمت شدیدی را تجربه کردند.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که از صبح تغییری ندارد و با ۸۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک جدیدترین کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو است که همانند محصول اقتصادی کرمان موتور تغییری نکرده و با یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم هفت نفره که محصول محبوب گروه بهمن به شمار می‌رود، از صبح امروز ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان رسیده است.

هونگچی H5 گران‌ترین خودرو وارداتی BMCARS محسوب می‌شود که طی هفته‌های اخیر، افت قیمت عجیب‌وغریبی پیدا کرده است. این خودرو تنها در یک روز توانست افت ۹۰ میلیون تومانی را به ثبت برساند و با پنج میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

قیمت خودرو خارجی 27 اردیبهشت 1403

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا