اقتصادی

قیمت خودرو ۴ بهمن ۱۴۰۲

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۲ نوسان چندانی ندارد. اغلب خودروهای بازار بدون تغییر نسبت به دیروز معامله می‌شوند، اما برخی دیگر تغییرات جزئی دارند.

به گزارش روند بازار، قیمت خودرو، امروز، چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ تغییرات زیادی نسبت به روز گذشته تجربه نمی‌کند. اغلب محصولات در هر دو بازار داخلی و مونتاژی بدون نوسان معامله می‌شوند، اما در این میان خودروهایی هم پیدا می‌شود که افت شدید ۸۰ میلیون تومانی را تنها در یک روز تجربه می‌کند.

روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد با عبور از کانال ۵۴ هزار تومان، خود را برای صعود به کانال بالاتر یعنی ۵۵ هزار تومان آماده کرد و در نزدیکی همین محدوده ثابت شد، بنابراین نمی‌توان وضعیت فعلی بازار را برای ساعات پایانی امروز و همچنین هفته گذشته انتظار داشت.

مطالعه بیشتر: قیمت خودرو امروز، ۲ بهمن ۱۴۰۲/ پراید با رشد ۴۵ میلیونی از کوییک گران‌تر شد!
با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت باثباتی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی غالباً تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

ساینا S اتوماتیک یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتومات بازار به شمار می‌رود که حدود چهار میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۴۷۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مطالعه بیشتر: قیمت خودرو امروز، ۱ بهمن ۱۴۰۲/ سقوط ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت خودروی مونتاژی!
شاهین G در حال حاضر لوکس‌ترین محصول تولیدی سایپاست که همانند ساینا، ارزان‌تر شده است. این خودرو دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلیست که با افت شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با ۸۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i پاناروما دنده اتوماتیک یکی از معدود خودروهای بازار محسوب می‌شود که با رشد قیمت همراه است. این خودرو ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و به ۹۴۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو داخلی 4 بهمن 1402

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند بازار داخلی‌ها، تغییر چندانی ندارد اما برخی از محصولات با افت قیمت روبه‌رو هستند.

جک J4 آپشنال یکی از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با قیمت ۸۳۰ میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان مونتاژی شرکت مدیران خودروست که ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان سقوط کرده است.

کی‌ام‌سی J7 یکی دیگر از سدان‌های مونتاژی بازار به شمار می‌رود که رکورددار افت قیمت در بازار است. این خودرو از ابتدای روز با افت ۸۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره کراس‌اوو محبوب بهمن موتور محسوب می‌شود که تنها پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با نرخ یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو خارجی 4 بهمن 1402

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به تعطیلی دو روزه بازار خودرو، تغییر قیمتی در روزهای آینده صورت نمی‌گیرد. اما باید در نظر داشت که روز گذشته نرخ دلار در بازار آزاد هزار تومان گران شد و پیش‌بینی کارشناسان هم مبنی‌بر افزایش بیشتر نرخ ارز در هفته آینده است. بنابراین احتمالاً از ساعات آینده، قیمت خودرو با افزایش همراه شود و هفته آینده نیز به این ترتیب صعودی پیش‌بینی می‌شود.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا