کسب و کار

قیمت دستگاه بلوک زنی

قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

سلام به روی ماهتون
از قدیم گفتند هرچه قدر پول بدهید آش می‌خورید، اگر دنبال ارزانی هستید مطمئن باشید کیفیت آن محصول پایین است. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک شرکت ما با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه روزانه بیش از ۸۰۰۰ بلوک را تولید کنید. تمام موارد لازم را به شما آموزش می‌دهیم تا در کمترین زمان درآمدی عالی داشته باشید.قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

شرکت ما انواع دستگاه سازنده بلوک زن در اصفهان می‌باشد.
دستگاه‌های این کارخانه را می‌توان جز برترین‌ها دانست.
کلا به دستگاهی که با استفاده از آن بلوک‌های سیمانی سقفی و دیواری برای مصرف در صنعت ساختمان‌ ساخته می‌شود، دستگاه بلوک زن می‌گویند. اجزای تشکیل‌دهنده این دستگاه شامل شاسی، قالب، سمباده، موتور ویبره، گیربکس، پمپ و موتور است. انواع مختلف دستگاه بلوک زنی عبارتند از: بلوک زن دستی تخم‌گذار، بلوک زن نیمه اتوماتیک و بلوک زن اتوماتیک.اسم دستگاه‌های جدید بلوک زنی موجود در بازار دستگاه بلوک زنی لیکا  می باشد ولی پیشنهاد ما به شما بلوک زن اتوماتیک ۱۲ قالبه می باشد بیشتر است به دلیل ویژگی‌هایی مانند کنترل راحت و سریع، سرعت بالای تولید بلوک، احتیاج نداشتن به کار فیزیکی، امکان تعویض قالب و استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی در تولید بلوک نسبت به انواع دیگر طرفداران بیشتری دارد. دستگاه‌های بلوک زن اتوماتیک در هر شیفت کاری توانایی تولید ۳۵۰۰ الی ۸۰۰۰ بلوک را دارند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای دستگاه بلوک زنی اتوماتیک نسبت به  نوع دستی صحبت کنیم.

کلیه مراحل تولید به صورت اتوماتیک و فقط با کنترل اپراتور

کلیه مراحل حرکتی به صورت نیمه اتوماتیک و فقط با کنترل اپراتور با ۴ الکتروموتور پرقدرت جهت سیستم: ویبره، هیدرولیک و حرکت سیستم هیدرولیک جهت حرکت قالب – چکش – پرکن و خود دستگاه ظرفیت تولید با توجه به نوع قالب بین ۱۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰ بلوک ابعاد دستگاه: ۳.۷*۲.۳*۲/۹ متر وزن دستگاه: ۴۸۰۰ کیلوگرم دارای سیستم

کارخانه ماشین سازی

شغل های پردرآمد ساختمانی

نحوه عملکرد دستگاه بلوک زن به چه صورت است؟

در هنگام استفاده از این دستگاه ابتدا مصالح شن، ماسه و سیمان را با هم در  دستگاه خلاطه مخلوط کرده و بتن آماده شده را در داخل سینی دستگاه می‌ریزند. سپس با استفاده از شنکش مخلوط شن، ماسه و سیمان را داخل قالب‌ می‌ریزند تا همه فضای خالی قالب به خوبی پر شود. بعد از انجام این مراحل نوبت به روشن کردن دستگاه و قرار دادن آن در حالت ویبره می‌رسد. فضاهای خالی که در اثر ویبره به وجود آمده‌اند، باید مجددا با مصالح پر شوند‌. در حالت ویبره باید سمبه به پایین بیاید تا مواد متراکم شوند. در پایان پس از بالا آمدن قالب بلوک سیمانی آماده خواهد شد. در دستگاه بلوک زنی اتوماتیک تمام این مراحلی که ذکر کردیم، بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود و بلوک‌های تولید شده با کمک نوارهای دستگاه از آن خارج و به سمت محل عمل‌‌آوری هدایت می‌گردد. در ضمن در بعضی موارد نحوه ی کار  دستگاه جدول زنی اتوماتیک نیز اینگونه می باشد.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک چه مزایایی دارد؟

دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک نسبت به انواع دستی مزایای زیادی دارند. تعویض قالب‌ها در این دستگاه بسیار ساده است و به راحتی می‌توانند بلوک‌های سنگین یا سبک را در تعداد زیاد تولید کنند. کم مصرف‌ بودن یکی دیگر از مزایای دستگاه‌های بلوک زن اتوماتیک به شمار می‌رود. استهلاک کم، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و ضربات، سرعت عملکرد بالا و بهتر نسبت به نوع دستی، طول عمر بالا، قیمت مناسب، کارکرد راحت، تعمیر راحت در صورت نیاز از مزایای دیگر این دستگاه محسوب می‌شوند.

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک چه مزایایی دارد؟

خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک

برای خرید دستگاه‌های اتوماتیک بلوک زن می‌توانید به سایت کارخانه ماشین‌سازی اصفهان مراجعه کنید. این کارخانه در اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد، خیابان شیخ بهایی و در جنب بانک صادرات واقع شده است و  سابقه بسیار طولانی و درخشانی در زمینه تولید انواع مختلف دستگا‌های دستی و اتوماتیک بلوک زن  هم چنین دستگاه پرس موزاییک دارد.

دستگاه بلوک زن هیدورلیک اتوماتیک

کلیه مراحل تولید به صورت اتوماتیک و فقط با کنترل اپراتور

کلیه مراحل حرکتی به صورت نیمه اتوماتیک و فقط با کنترل اپراتور

با ۴ الکتروموتور پرقدرت جهت سیستم: ویبره، هیدرولیک و حرکت

سیستم هیدرولیک جهت حرکت قالب – چکش – پرکن و خود دستگاه

ظرفیت تولید با توجه به نوع قالب بین ۵۰۰۰ الی ۵۵۰۰ بلوک

ابعاد دستگاه: ۲*۲*۲/۱ متر

وزن دستگاه: ۲۰۰۰ کیلوگرم
دارای سیستم حرکتی هیدرولیکی

دستگاه بلوک زن هیدرولیک ۲۵۰۰

با ۴ الکتروموتور پرقدرت جهت سیستم: ویبره – هیدرولیک وحرکت.

دارای قابلیت جابجایی با نیروی محرکه الکتروموتور و گیربکس. دارای سیستم هیدرولیک جهت حرکت آسان قالب و چکش. ظرفیت تولید با توجه به نوع قالب بین ۲۵۰۰ تا۴۵۰۰ عدد. دارای قابلیت تعویض قالب جهت سایزهای مختلف بلوک. ابعاد دستگاه: ۲ * ۱/۵ * ۲ متر با وزن ۱۴۰۰ کیلوگرم. قابلیت ساخت انواع بلوک های سقفی و دیواری. قابلیت تنظیم فاصله بین بلوکهای تولیدی.

مجموعه در ساخت محصولات خود از بهترین و باکیفیت‌ترین مصالح استفاده می‌کند‌. این کارخانه به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلوک‌های سیمانی تولید شده در این کارخانه با شماره تلفن‌ه

مجموعه در ساخت محصولات خود از بهترین و باکیفیت‌ترین مصالح استفاده می‌کند‌. این کارخانه به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلوک‌های سیمانی تولید شده در این کارخانه با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

فروش دستگاه بلوک زنی اتوماتیک اصفهان

تلفن : ۵-۵۸۳۷۹۲۴-۰۳۱۴ فاکس : ۵۸۳۷۷۶۴-۰۳۱۴

۰۹۱۳۲۸۹۶۴۹۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا