اقتصادی

قیمت دلار امروز دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰

در صرافی‌های بانکی امروز دوشنبه قیمت دلار ۲۷ هزار و ۳۸۶ تومان ثبت شد. نرخ ارز صرافی ملی نیز ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز دوشنبه ۶ دی با ۱۳ تومان کاهش، ۲۷,۳۸۶ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۷,۴۰۲ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۳۸۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

نرخ صرافی ملی امروز به ۲۷۴۰۱ تومان رسید.

تاثیر فرانسوی بر بازار ارز

در این میان خبر جدید منتشر شده از فضای مذاکرات دور قبل مبنی بر پیشرفت پیش‌نویس‌های جدید در غیبت دو روزه هیات مذاکره‌کننده فرانسه هم توانست باعث پیش‌بینی‌های جدیدی از آینده بازار ارز شود.

به گزارش «ایرنا»، غیبت دو روزه هیات مذاکره‌کننده فرانسه در گذشته توانسته بود به پیشرفت توافق بر سر پیش‌نویس جدید مذاکرات کمک شایانی بکند.

همچنین این پیشرفت با بازگشت این تیم مذاکره‌کننده از کنفرانس لیورپول نسبتا مختل شده بود.

اما تحلیلگران بر این باورند که در صورت غیبت مجدد فرانسه یا مداخله کم آن در دور جدید مذاکرات روند به نتیجه رسیدن توافق سرعت بیشتری گرفته است.

همین امر بتواند بر روند قیمتی دلار اثر بگذارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا