اقتصادی

قیمت دلار امروز ۱۵۰ تومان افزایش یافت

نرخ دلار امروز در صرافی ها نسبت به روز گذشته با افزایش ۱۵۰ تومانی همراه بود.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز  قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ فروش آن را ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کردند .

همچنین این صرافی‌ها امروز یورو را ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند و در مقابل با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ فروختند که قیمت خرید و فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته با رشد ۱۰۰ تومانی همراه بوده است.

بر اساس این گزارش با رشد دوباره قیمت در صرافی های بانکی ، قیمت دلار به سد مقاومتی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید . دلار از ابتدای سال جاری در کانال ۱۵ هزار تومان نوسانی ادامه دار را تجربه کرده است. 

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا