اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳/ دلار کاهشی شد

قیمت دلار امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ با کاهش روبرو شد و دوباره به کانال هشتم از کریدور پنجم بازگشت. قیمت دلار پشت خطی هم در همین محدوده قرار گرفته و توان زیادی برای تغییر جهت قیمت‌ها ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ با کاهش نسبت به روز گذشته در معاملات نقدی در کانال هشتم از کریدور پنجم قرار دارد و در فاصله بیشتری نسبت به کریدور ششم ایستاده است.

قیمت دلار 23 خرداد

قیمت دلار سلیمانیه و دلار هرات در این لحظه در کانال هشتم از کریدور پنجم قرار دارد.

قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله ارز و طلا در روز جاری ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان و قیمت دلار حواله در این مرکز ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومان اعلام شده است.

قیمت یورو امروز در این مرکز ۴۸ هزار و ۹۶۷ تومان برای اسکناس و ۴۵ هزار و ۷۲۰ تومان برای حواله اعلام شده است. قیمت یورو در بازار آزاد امروز به ۶۳ هزار و ۴۵۰ تومان است.

قیمت درهم امارات امروز در بازار آزاد به ۱۶ هزار و ۷۰ تومان رسیده است. قیمت اسکناس درهم در مرکز مبادله ارز و طلا ۱۲ هزار و ۴۲۳ تومان و قیمت حواله درهم در این مرکز ۱۱ هزار و ۵۹۹ تومان اعلام شده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا