اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ چقدر شد؟

اولین معاملات دلار در بازار امروز با نرخی کاهشی در بازار آزاد و نرخی ثابت در صرافی‌ملی آغاز شد با این حال قیمت این ارز در بازار متشکل ارزی، سامانه سنا و نیما افزایشی شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، صبح روز شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۶هزار و ۴۰۰تومان معامله شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته نیز نرخ این ارز ۲۶ هزار و  ۵۹۰ تومان بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۵۸ تومان برای فروش و۲۵ هزار و ۵۴۲ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود۱۵۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۵ هزار و ۶۹۶ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۶ هزار و ۷۲ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۵ هزار و ۹۵۳ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ برای معاملات در سامانه نیما بر اساس معاملات روز گذشته کاری، ۲۲ هزار و ۷۱۲ تومان برای فروش و ۲۲هزار و ۵۰۸ تومان برای خرید اعلام شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا