اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / روند الاکلنگی دلار با تتر تراز شد

قیمت دلار در هفته اخیر به طور پیوسته نوسانات رفت و برگشتی داشت و در دو کانال هشت و ۹ کریدور پنجم نوسان داشت. امروز اسکناس دلار با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال پایانی کریدور پنجم صعود کرد و با قیمت تتر در یک سطح ایستاد.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز با تحرکات افزایشی بازگشایی شد و نسبت به روز گذشته رشد ۵۰۰ تومانی رشد دارد. دیروز این اسکناس با افت ۵۰۰ تومانی به نیمه ابتدایی کانال هشتم برگشت و در لحظه نگارش این گزارش در پله‌های نخست کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

گفتنی فعلا سیگنالی مورد توجه معامله‌گران قرار نگرفته و فعالان این بازار در انتظار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند سیاست‌گذار با تمام توان نسبت به افزایش قیمت دلار مقابله می‌کند.

تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را در کوتاه‌مدت نیمه کریدور ششم می‌دانند. به اعتقاد برخی از بازیگران بازار ارز حرکت رنج اسکناس آمریکایی استراحت در مسیر صعودی است و قیمت در کف حمایت در نوسان است.

درهم از افزایش دلار حمایت نکرد!

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۳۰  تومانی ایستاده است و نسبت به روز گذشته کاهش محدود ۱۰ تومانی دارد. قیمت تتر با رشد قیمت دلار همراه شد و امروز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۵۹ هزار و ۳۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۲۰۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۶۲۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۳۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۹۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است قیمت اسکناس و حواله دلار روز چهارشنبه افزایشی شد. قیمت اسکناس دلار امروز با رقم ۴۵ هزار و ۶۲۴ تومانی عرضه شد و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۵۹۹ تومانی عرضه شد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا