اقتصادی

قیمت دلار امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲ / نوسان کاهشی دلار آزاد

قیمت دلار امروز با نوساناتی در کف کانال ۵۰ هزار تومانی روبرو شد. در حال حاضر معاملات پشت خطی اما در مسیر صعودی قرار دارد و افزایشی‌ها تلاش می‌کنند قیمت را بالا ببرند.

به گزارش روند بازار، قیمت دلار امروز در کانال ۴۹ هزار تومانی بازگشایی شد و در یک مسیر نوسانی پررفت و برگشت، اکنون در سطح قیمت ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار 28 آذر 1402

در معاملات پشت خطی اما قیمت دلار مسیری صعودی اما نوسانی دارد و از ابتدای بازگشایی معاملات تا کنون، از قیمت ۵۰ هزار و ۸۰ تومان به قیمت ۵۰ هزار و ۲۰ تومان کاهش یافته اما اکنون به ۵۰ هزار و ۵۰ تومان رسیده است.

این در حالی است که قیمت دلار در مرکز مبادله طلا و ارز امروز افزایشی است. قیمت دلار حواله امروز در این مرکز از سطح ۳۹ هزار تومان فراتر رفت و به قیمت ۳۹ هزار و ۵۷ تومان رسید. در همین حال، قیمت دلار اسکناس هم افزایشی شد و به ۴۲ هزار و ۹۶۳ تومان رسید تا در آستانه ورود به کانال ۴۳ هزار تومانی قرار گیرد.

برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بانک مرکزی تلاش می‌کند همزمان با کاهش یا دست‌کم ثبات قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت دلار مرکز مبادله را بالا ببرد تا این نرخ‌ها را به هم نزدیک و از موج‌سازی در قیمت دلار جلوگیری کند.

گفتنی است امروز قیمت دلار در بازارهای همسایه هم نوسان در کف کانال ۵۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

منبع: تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا