اقتصادی

قیمت دلار امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله / دلار، یورو و درهم توافقی چند؟

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان روندی افزایش دارد و امروز از به کانال ۴۵ هزار تومان نزدیک شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از اکویران، در هشتمین روز فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند حدود ۴۴ هزار و ۶۴۷ تومان نرخ‌گذاری شده است که حدود ۸۳۲ تومان افزایش نسبت به دیروز را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو نیز در این مرکز ۴۷ هزار و ۵۳۸ تومان اعلام شده است.

قیمت درهم امارات هم در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۱۲ هزار و ۱۵۷ تومان کشف قیمت شده است.

در این مرکز، نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۸۲۳ تومان، نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۳۳۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۷۱ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار و باقی ارزهای اعلام شده در تابلوهای مرکز مبادله، به عنوان ارزهای خدماتی و مسافرتی شناخته می‌شوند و قیمت ارز توافقی که در سایت کانون صرافان اعلام می‌شود، به قیمت‌های بازار آزاد نزدیک‌تر است.

قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ تا حوالی ساعت ۱۴:۱۵ در سایت کانون صرافان ایرانیان حدود ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان است.

قیمت یورو توافقی نیز در همین محدوده زمانی به طور میانگین ۵۴ هزار و ۲۲۰ تومان و قیمت توافقی درهم امارات نیز ۱۴ هزار و ۱۱۲ تومان از سوی کانون صرافان اعلام شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا