اقتصادی

قیمت دلار بار دیگر به کانال ۱۵ هزار تومان برگشت

 دلار امروز از پس سه روز عقب نشینی و توقف، بار دیگر در کانال ۱۵ هزار تومان جلو آمد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، امروز هر دلار امریکا از سد مقاومتی ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان که از ابتدای هفته شکل گرفته بود، کنده شد و با افزایش صد تومانی به ۱۵ هزار و ۳۵۰ رسید که هر چند افزایش اندکی است اما با توجه به عبور دلار از سد مقاومتی شکل گرفته در هفته جاری با اهمیت تلقی می شود.

روند بازار ارز- دلار- یورو

 همزمان بار شد قیمت دلار در صرافی‌های بانکی قیمت دلار در بازار آزاد نیز تا مرز ۱۵ هزار و ۵۰۰ پیشروی کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

 امروز هر یورو نیز به قیمت ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته می شود که در قیاس با روز گذشته افزایشی اندک را نشان می دهد. نرخ خرید یورو در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان گزارش شد.

 روند بازار ارز ایران از ابتدای سال هنوز به ثبات نرسیده و در کانال ۱۵ هزار تومان پذیرای نوسان است این در حالی است که در آخرین روز سال گذشته بهای هر دلار در صرافی‌های بانکی ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا