اقتصادی

قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۲هزار و۲۷ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) با افزیش نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار و ۲۷ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز کاهش یافته و ۴۶ هزار و ۲۱۱ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۰۱ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۴۴۳ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۰۳ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، یکشنبه ۲۷ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش قیمت همراه شد و با قیمت ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان کشف قیمت شد. قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. روز گذشته یک پله بالاتر نشست و با قیمت ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

روند نامتوازن دلار در بازارهای همسایه

دیروز قیمت دلار تهران در معاملات آزاد ۶۵۰ تومان افزایش قیمت داشت و در آخرین معامله نقدی روز گذشته با قیمت ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. اما سیگنال بازارهای همسایه به تهران متفاوت بود. دلار سلیمانیه کاهش قیمت محدودی داشت و در آخرین معامله نقدی با قیمت ۵۰ هزار و ۱۹۰ تومان بسته شد. اما دلار هرات ۵۰۰ تومان افزایش داشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا یک پله افزایش قیمت داشت. این اسکناس از صبح دیروز ۲۷ فروردین با قیمت ۴۶ هزار و ۲۷۲ تومان و یوروی حواله ۴۲ هزار و ۶۵ تومان اعلام شده است. دیروز قیمت یورو در بازار آزاد نیز هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۵۶ هزار تومان رسید.

دیروز درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان معامله شد. روز گذشته قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز ۱۰ هزار و ۳۷۴ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت حواله درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۱۲ تومان درج شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا