اقتصادی

قیمت دلار مبادله‌ای ۲۷ فروردین ۱۴۰۲

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۱هزار و ۷۲۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) با افزیش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۷۲۴ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۳۶۱ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۲۸ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح دیروز، شنبه ۲۶ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی روی عدد ۴۱ هزار و ۷۲۴تومان ثبت شد و روندی افزایشی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته داشته است. قیمت دلار حواله نیز در مرکز مبادله پیوسته رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته یک پله افزایش قیمت داشت و با قیمت ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان و یوروی حواله ۴۱ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شد. این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد به حدود ۵۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

دیروز قیمت درهم در کف کانال ۱۴ هزار تومانی قرار گرفت و با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز ۱۰ هزار و ۳۲۸ تومان درج شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا