اقتصادی

قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

امروز قیمت دلار مبادله‌ای در معاملات امروز ثبات را تجربه کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز در مرکز مبادله نسبت به ۲ روز قبل ثابت ماند.نرخ لار مبادله ای امروز با ۴۱ هزار و ۹۹۶ تومان به فروش رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار مبادله ای

قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ
۴۱,۹۶۶۰.۰۰۰۱۱:۰۶
۴۱,۹۶۶۰.۰۰۰روز قبل
۴۱,۹۶۶۰.۰۰۰۳ روز پیش

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

روز گذشته با وجود افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و ورود به کانال ۵۴ هزار تومانی، در مرکز مبادله ارز و طلا قیمت دلار مشابه روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت درج شد. دیروز در سایت بازار متشکل به غیر از قیمت یورو آن هم با کاهشی محدود باقی ارزها در این سایت بدون تغییر اعلام قیمت شدند.

دیروز قیمت دلار بدون تغییر و با رقم ۴۱ هزار و ۹۹۶ تومان در مرکز مبادله اعلام شد. همچنین دلار حواله نیز تغییر قیمتی نداشت. قیمت ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومانِ درج شده در سایت بازار متشکل، همان رقم اعلامی روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت است. این قیمت‌ها در سایت مذکور برای روز پنجشنبه نیز ثابت بود و تغییری نداشت.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل ارزی با ۳۹ تومان کاهش و به قیمت ۴۶ هزار و ۳۳۳ تومان عرضه شد.

یوروی حواله نیز با کاهش ۳۵ تومانی درجِ قیمت شد. دیروز قیمت یورو حواله ۴۲ هزار و ۱۲۱ تومان اعلام شد.

گفتنی است قیمت یورو در بازار آزاد با رقم ۵۹ هزار و ۶۱۴ تومان مبادله می‌شود. این ارز روز گذشته نزدیک به هزار تومان افزایش قیمت داشت و یک کانال صعود کرد.

دیروز قیمت درهم با رقم ۱۵ هزار و ۱۸۰ تومان مبادله شد. این در حالی بود که روز گذشته قیمت حواله درهم همانند آخرین روز کاری هفته گذشته در سایت بازار متشکل معاملات بدون تغییر ماند. این ارز با قیمت ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شد. اسکناس درهم نیز در این مرکز با قیمت ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان نرخ‌گذاری شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۵ هزار و ۷۱۰ تومان محاسبه می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا