اقتصادی

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

قیمت دلار و یورو در معاملات ظهر امروز شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ افزایش یافت. قیمت دلار به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو به نرخ ۳۱ هزار و ۶۳۵ تومان رسید.

روند بازار به نقل از فرارو نوشت: دلار همزمان با افزایش قیمت در صرافی ملی، صبح امروز در بازار آزاد هم گران شد. اسکناس آمریکایی که هفته گذشته با رقم ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان به کار خود پایان داده بود، در معاملات ابتدایی امروز از مرز ۲۶ هزار تومان عبور کرد و به قیمت ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

یورو نیز ۳۱ هزار و ۹۳۵ تومان قیمت خورد و حدود ۶۰۰ تومان افزایش قیمت را نسبت به هفته قبل، تجربه کرد. در بازار آزاد دلار با نرخ ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان و یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۷۸۵ تومان خریداری می‌شوند.

دلار ظهر امروز در بازار آزاد ۲۵۰ تومان ارزان شد و به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته شد. هر اسکناس یورو هم با کاهش ۳۰۰ تومانی، ۳۱ هزار و ۶۳۵ تومان قیمت خورد.  

قیمت دلار و یورو و سایر ارزها در بازار آزاد

انواع ارزنرخ خریدنرخ فروش
دلار۲۶ هزار تومان۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان
یورو۳۱ هزار و ۴۸۵ تومان۳۱ هزار و ۶۳۵ تومان 
درهم اماراتهفت هزار و ۸۵ تومانهفت هزار و ۱۰۵ تومان
لیر ترکیهسه هزار و ۶۹۰ تومانسه هزار و ۷۱۰ تومان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا