اقتصادی

قیمت دلار و یورو در صرافی های بانکی

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته همچنان در نیمه کانال ۱۵ هزار تومان باقی ماند.

 به گزارش روند بازار به نقل از خبرانلاین، امروز هر دلار در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می شود که در قیاس با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است. از سوی دیگر نرخ خرید دلار نیز در صرافی‌های بانکی برابر با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شد.  

 هر چند نرخ دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر است اما قیمت‌ها در بازار آزاد و در سامانه نیما در حال کاهش است. برخی می‌گویند دلیل کاهش نرخ ارز در سامانه نیما و بازار آزاد سیگنالی است که بازارساز به بازار می‌دهد.  

قیمت ارز در بازار آزاد امروز کاهشی در محدوده ۲۰ تا ۴۰ تومان را تجربه  کرده است و. قیمت فروش هر دلار در بازار آزاد در محدوده ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است. بر اساس این گزارش نرخ فروش دلار در سامانه نیما نیز با کاهشی نزدیک به هزار و صد تومان تجربه کرده است. نرخ فروش دلار در سامانه نیما ۱۳ هزار و ۴۱۱ تومان ثبت شده است.  

 امروز قیمت یورو نیز در صرافی های بانکی به قیمت ۱۷ هزار تومان فروخته می شود. این صرافی ها هر یورو را به رخ ۱۶ هزار  ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.  

 بازار ارز با کاهش قابل توجه خرید و فروش روبروست.  

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا