اقتصادی

قیمت ربع‌سکه در چهارمین روز عرضه در بورس کالا

در چهارمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۵ هزار و ۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.


به گزارش روند بازار به نقل از پول نیوز، در حالیکه دیروز ۸ بهمن در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شده بود امروز قیمت ربع سکه در بورس کالا افزایش یافت.

امروز یکشنبه ۹ بهمن و در چهارمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۵ هزار و ۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

این در حالیست که تنها ۶ روز کاری برای پایان یافتن مهلت عرضه ۴۵۰ هزار ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا باقی مانده است.
آنطور که روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده، حجم تجمیعی معاملات ربع سکه در بورس کالا از ابتدای عرضه تاکنون ۷۵ هزار و ۷۶۶ قطعه بوده است.

عرضه ربع سکه طلای بهار آزادی در بورس کالا در این مرحله به صورت گواهی سپرده ناپیوسته بوده و فرآیند کشف قیمت جدید در عرضه مربوطه هم به صورت ثبت سفارش دفتری با قیمت‌های مختلف است.

اتفاق عجیبی که امروز در عرضه ربع سکه در بورس کالا روی داد به فروش ۴۰ قطعه ربع سکه مربوط می‌شود که با قیمت ۱۶ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان فروخته شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت ربع سکه در بازار امروز ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا