اقتصادی

قیمت روبل، امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱/ افزایش تحریم‌های آمریکا علیه روسیه

قیمت روبل امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. کاخ سفید گفته است که ایالات متحده احتمالاً تحریم‌های اقتصادی بیشتری را علیه روسیه اعمال خواهد کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۳۸۱ تومان است. بیشترین قیمت روز هم ۳۸۲ و پایین‌ترین قیمت آن ۳۶۸ تومان بوده.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۲۶۰ تومان اعلام شده است. اما بانک مرکزی قیمت روبل را افزایشی و ۵۵۷ تومان اعلام کرده.

آمریکا تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال می‌کند

مهر به نقل از گاردین نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد که ایالات متحده احتمالاً تحریم‌های اقتصادی بیشتری را علیه روسیه اعمال خواهد کرد.

«جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در این ارتباط گفت: «هیچکس از تحریم‌های ما در امان نیست».

ساکی در مورد گزارش اخیر وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه علت عدم تحریم برخی از اعضای خانواده پوتین چه بوده است، توضیحی ارائه نداد.

از سوی دیگر همزمان، «اورسولا فون در لاین»، رئیس کمیسیون اروپا روز دوشنبه گفت که اتحادیه اروپا تجاوز روسیه را به عنوان یک تهدید مستقیم برای امنیت خود قلمداد می‌کند.

او گفت که اتحادیه اروپا مطمئن است که تجاوز غیرقابل توجیه و غیرموجه روسیه به اوکراین یک شکست استراتژیک برای مسکو خواهد بود.

فون در لاین که این سخنان را در جلسه افتتاحیه هفتمین دور گفتگوهای «کنفرانس شاخص دهلی نو در مورد مسائل جهانی» ایراد می‌کرد، همچنین گفت که هند و اتحادیه اروپا به حق هر کشور برای تعیین سرنوشت، حاکمیت قانون و حقوق اساسی خود احترام می‌گذارند.

او خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا تمام تلاش خود را برای کمک به اوکراین برای دستیابی به آزادی انجام خواهد داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا