اقتصادی

قیمت روبل، امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

قیمت روبل امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ نوساناتی دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، براساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۳,۵۶۰ تومان است. بیشترین قیمت روز هم ۳,۷۱۰ و پایین‌ترین قیمت آن ۳,۵۰۰ تومان بوده.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۲۵۰ تومان اعلام شده است. اما بانک مرکزی قیمت روبل را افزایشی و ۵۲۱ تومان اعلام کرده است.

تحریم‌های ضد روسی خنثی شد؟


به نقل از مهر، ولادیمیر پوتین در خصوص مسائل اقتصادی در بین اعضای کابینه دولت روسیه گفت: تلاش کشورهای غربی برای بی‌ثباتی و برهم دزدن اقتصاد روسیه شکست خورده است.

وی افزود: «در حال رسیدن به ثبات اقتصادی هستیم، نرخ برابری روبل با دلار به سطوح نیمه اول فوریه رسیده و تراز پرداخت‌ها نیز به شدت رشد پیدا کرده است.

از طرف دیگر پول صادرات محصولات مختلف ما در حال بازگشت به سیستم بانکی روسیه است و حجم سپرده شهروندان رو به رشد است؛ در مورد بازار مصرف نیز تقاضای زیادی برای محصولات و کالاهای افزایش یافته و به حال قبل از جنگ رسیده است.»

پوتین خاطر نشان کرد: سهام کالا در زنجیره‌های خرده فروشی در حال رشد است به همین دلیل تمامی این موارد نوید این است که تحریم‌ها نتوانسته‌اند به اقتصاد روسیه خدشه وارد کنند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه اظهار کرد: «هدف [تحریم‌ها] تضعیف سریع وضعیت مالی و اقتصادی روسیه، ایجاد وحشت در بازارها، فروپاشی سیستم بانکی و کمبود گسترده کالا در فروشگاه‌ها بود با این حال این سیاست شکست خورده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا