اقتصادی

قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار

 بازار خودرو بعد از افزایش قیمت روز گذشته، دچار وقفه شده و امروز تغییر خاصی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود. طوری که اغلب محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار با همان قیمت روز قبل خرید و فروش می‌شوند. البته به جز پراید که امروز کاهش قیمت ناچیزی پیدا کرده و حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار روی مرز ۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه دوم دی ۹۸

خودرو‌های سایپا امروز با آرامش به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. بر خلاف دیروز که شاهد افزایش قیمت اغلب محصولات این شرکت بودیم، امروز به جز پراید تغییر قیمت خاصی در بین خودرو‌های سایپا اتفاق نیافتاده است. طوری که تیبا صندوق‌دار در بازار مثل روز گذشته ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و حدود ۱۷ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز تیبا ۲ روی ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاده که حدود ۱۳ میلیون از قیمت مصوب بالاتر است. امروز ساینا مثل روز گذشته در بازار با قیمت ۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و قیمت روز کوییک دنده‌ای معادل ۷۵ میلیون تومان است. 

قیمت روز پراید در بازار امروز دوشنبه دوم دی ۹۸

پراید تا حدودی از قیمت‌های دیروز عقب نشینی کرده است. پراید صندوق‌دار امروز در حد ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده و روی مرز ۵۰ میلیون تومان ایستاده است. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ هم با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بازگشته است. در این بین پراید وانت چند روزی است که تغییری پیدا نکرده و همچنان با همان نرخ ۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز دوشنبه دوم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱۵۴,۲۰۰,۰۰۰۵۴,۵۰۰,۰۰۰۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰۵۰,۴۰۰,۰۰۰۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار۵۹,۹۰۰,۰۰۰۵۹,۹۰۰,۰۰۰۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲۶۴,۷۰۰,۰۰۰۶۴,۷۰۰,۰۰۰۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا۶۵,۰۰۰,۰۰۰۶۵,۰۰۰,۰۰۰۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای۷۵,۰۰۰,۰۰۰۷۵,۰۰۰,۰۰۰۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه دوم دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده‌اند و ثبات عجیبی در بازار خودرو حکم‌فرما شده. سمند LX مثل دیروز با قیمت ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که حدود ۱۹ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. سمند EF۷ هم ۹۸ میلیون تومان قیمت دارد و ۲۹ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب، در بازار فروخته می‌شود.

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX روی نرخ ۷۹ میلیون تومان ایستاده و حدود ۱۶ میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد. این اختلاف در مورد پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به اوج خود می‌رسد. این محصول ایران خودرو در کارخانه ۶۵ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار حدود ۳۲ میلیون گران‌تر و با نرخ ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که نشان دهنده اختلاف ۵۰ درصدی نرخ مصوب و قیمت روز بازار است.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مثل دیگر محصولات ایران خودرو امروز سر جایش متوقف شده و در بازار با نرخ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. روند افزایش قیمت در دو سه ماه گذشته باعث شده قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار تا ۱۱۴ میلیون تومان افزایش پیدا کند که حدود ۳۵ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه است. این روز‌ها پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هر دو با یک قیمت یعنی ۱۱۴ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شوند.  

رانا در بازار امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان روی نرخ ۹۱ میلیون تومان ایستاده است. پژو پارس هم در بازار مثل دیروز ۱۰۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود که حدود ۲۶ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. این روز‌ها خرید دانگ‌فنگ H۳۰ در بازار حدود ۱۶۰ میلیون تومان بودجه لازم دارد.  

دنا از قاعده ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو مستثنی نیست. دنا معمولی تیپ ۲ امروز در بازار ۱۲۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و دنا پلاس تیپ ۱ مثل دیروز ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارد. این محصول ایران خودرو در بازار ۳۷ میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود. این روز‌ها خرید دنا پلاس توربو در بازار خودرو بودجه‌ای در حد ۱۷۸ میلیون تومان احتیاج دارد.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه دوم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان ۷۰,۰۰۰,۰۰۰۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX۸۵,۰۰۰,۰۰۰۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7۹۸,۰۰۰,۰۰۰۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405۷۹,۰۰۰,۰۰۰۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز۹۷,۵۰۰,۰۰۰۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405۹۳,۰۰۰,۰۰۰۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس۱۰۴,۳۰۰,۰۰۰۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۹۲,۵۰۰,۰۰۰۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا۹۱,۰۰۰,۰۰۰۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰توقف فروش
پژو ۲۰۰۸۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه دوم دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز تغییری نسبت به نرخ‌های روز قبل ندارند. جک J4 روی پله ۱۵۵میلیون تومان ایستاده و جک S3 در بازار حدود ۲۱۲میلیون تومان فروخته می‌شود. با وجود افزایش قیمت دو سه ماه اخیر در بازار خودروریال محصولات کرمان موتور همچنان ارزان‌تر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شوند. برای مثال کرمان موتور در طرح‌های فروش خود قیمت جک S3 را حدود پنج میلیون بالاتر از نرخ بازار و معادل ۲۱۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر می‌گیرد. جک S5 شرایط مشابهی دارد. این محصول کرمان‌موتور در بازار ۳۰۴میلیون تومان است و در کارخانه سه میلیون گران‌تر یعنی ۳۰۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه دوم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک۲۱۲,۰۰۰,۰۰۰۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک۳۰۴,۰۰۰,۰۰۰۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه دوم دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو در بازار نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار به ۱۴۱ میلیون تومان برسد. MVM X۲۲ دنده‌ای تا ۱۷۳ میلیون تومان بالا رفته است و MVM X۲۲ اتوماتیک هم امروز در بازار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. از طرف دیگر قیمت روز MVM X۳۳ در حال حاضر ۲۴۴ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه دوم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودروقیمت امروز (تومان)قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا