اقتصادی

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ / سکه در مسیر افزایش قیمت

قیمت سکه امروز ۲۲ دی‌ماه با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

به گزارش روندبازار، قیمت سکه ظهر امروز ۲۲ دی‌ماه ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

ربع سکه سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

حباب بزرگ سکه

بازار طلا و سکه روز سه‌‌‌شنبه تحت تاثیر افزایش نرخ دلار در بازار داخلی، تب و تاب افزایشی به خود گرفت؛ اما سکه امامی با وجود فشار افزایشی، رشد قیمت را تجربه نکرد و روز گذشته را نیز همچنان با نوسان در دامنه محدود قیمتی و زیر سطح ۱۲میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان پشت سر گذاشت.

بر این اساس هر قطعه از این سکه به قیمت ۱۲میلیون و ۴۸۰‌هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. به گفته فعالان بازار طلا با افت اندک بهای سکه امامی با وجود تمایلات شدید صعودی،‌‌‌ همچنان حباب این فلز گرانبها بالاست.

گفته می‌شود این سطح حباب باعث می‌شود بازیگران بزرگ در خرید این کالا بیشتر احتیاط کنند. آنها همچنین اذعان دارند که با توجه به رفتار اخیر سکه، ترازوی سمت کاهشی‌‌‌ها این روزها سنگین‌‌‌تر بوده و مانع جهش قیمتی شده است.

منبع: تجارت‌نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا