اقتصادی

قیمت سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان

تحت تاثیر نرخ انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار ایران روند صعودی یافت و سکه برای دقایقی از مرز ۱۲ میلیون تومان گذشت

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، انس جهانی در هفته‌های گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا با ریزش نرخ مواجه بود اما در نخستتین روز معاملات ۲۰۲۱ از مرز ۱۹۰۰ دلار عبور کرد. 

بیشتر بخوانید:  قیمت روز سکه و طلا و ارز

در جریان معاملات امروز هر انس  به 1.933.93دلار رسید که تقریبا در ۸ هفته گذشته، رقم خیره‌کننده ای محسوب می شود . 

تحت تاثیر نرخ انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازار ایران روند صعودی یافت و سکه برای دقایقی از مرز ۱۲ میلیون تومان گذشت اما دوباره با کاهش جزئی به کانال ۱۱ میلیون تومان بازگشت. 

هر سکه امامی با توجه به نرخ جهانی ۱۱میلیون و ۹۵۴ تومان قیمت گذاری شد . همچنین  هر مثقال طلا در بازار ایران به عنوان مبنای قیمت‌گذاری ۵ میلیون و ۹۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و۵۶۸ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۶میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه ۴ میلیون و ۲۶۵هزار تومان و  هر سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان داد و ستد می شود. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا