اقتصادی

قیمت سکه طلا و سکه افزایشی شد

قیمت سکه طلا و سکه در بازار تهران با افزایش روبه‌رو شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با افزایش ۵۰ هزار تومانی روبه‌رو شد؛ به طوری که با قیمت ۶ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان به فروش رفت.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۵۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۴۰ هزار تومان افزایش یافت. این در حالی است که ربع سکه با کاهش ۱۲ هزار تومانی روبه‌رو شد و قیمت سکه یک‌گرمی بدون تغییر ماند.

امروز در بازار هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۹۸۰ هزار تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار با رشد ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی مواجه شد. هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار ۶۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا