اقتصادی

قیمت سکه و طلا امروز ۱۲ تیر

در بازار امروز انس جهانی طلا به نرخ ۱۷۸۸ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۶ هزار تومان رسید.

به گزارش روند بازار، انس جهانی طلا در بازار امروز به ۱۷۸۸ دلار رسید و قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ امروز به یک میلیون و ۶۸ هزار تومان رسید.

قیمت‌ها در بازار امروز با ثبات نسبی همراه بود. در سایت اتحادیه طلا قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون ۷۹۰ هزار تومان ثبت شد.

دلار گران و تقاضا برای خرید طلا زیاد شد. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا تهران با اعلام این خبر گفت: در دو هفته گذشته بازار طلا راکد بود اما به تازگی شاهد ورود موج تقاضا مشتریان با سرمایه کم برای خرید طلا هستیم.

ازار طلا تا حدی از بلاتکلیفی درآمده و هر چند برخی مردم برای گذران زندگی خود مجبور به فروش طلا هستند اما با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری و تا حدی مذاکرات وین به نظر می‌رسد بازار از ابهام درآمده و حالا برخی از سرمایه‌گذاران کوچک و خانگی برای خرید طلا وارد بازار شده‌اند.

این موضوعی است که دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران به آن اشاره کرده و به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: شمار خریداران طلا نسبت به هفته گذشته بیشتر شده‌ است و تقاضای قابل توجهی برای خرید مصنوعات طلا و سکه وارد بازار شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا