اقتصادی

قیمت سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

روند بازار به نقل از تسنیم نوشت: کشتی آرای با بیان اینکه کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه است، گفت:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده و درحالی که قیمت ها تا دو روز قبل ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده بود امروز به ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

محمد کشتی آرای ، درباره روند بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا امروز با افزایش ۲۱ دلاری به هر اونس ۱۷۲۱ دلار رسیده، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت ارز  و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار است، تصریح کرد:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده و درحالی که قیمت ها تا دو روز قبل ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده بود امروز به ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه  هر دلار که تا ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافته بود امروز به ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان کاهش یافته است، گفت:‌قیمت سکه  طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

کشتی آرای ادامه داد:‌ هر مثقال طلا که در روزهای گذشته تا ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود امروز به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا ۷۰۵ هزار تومان بالا رفته بود امروز به ۶۸۵ هزار تومان کاهش یافته است.

وی گفت: بنظر می رسد با توجه به کاهش تقاضا و همچنین کاهش داد و ستدها با توجه به قیمت هایی که در بورس معامله می شود و کاهش حباب سکه از ۴۵۰ هزار تومان به ۳۵۰ هزار تومان، از قیمت های صعودی به ثبات نسبی قیمت خواهیم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا