اقتصادی

قیمت سکه ۲۳۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی که بعد از ظهر امروز به حملات موشکی ایران به پایگاه‌های ارتش آمریکا واکنش نشان داد، اما شیب نزولی گرفت و با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی مواجه شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، از صبح امروز و پس از حملات موشکی ایران در پی اقدامات تلافی جویانه به پایگاه‌های نظامی آمریکا، بازار طلا و سکه با نوساناتی مواجه شد به طوری که قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.

اما عصر امروز این نوسانات فروکش کرد و قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم که ظهر امروز در معاملات بازار تهران ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود، با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی مواجه شد و به ۴,۹۵۰ هزار تومان رسید.

علاوه بر این قیمت نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی به ۹۳۰ هزار تومان کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که بعد از ظهر امروز به ۵۱۴ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده بود، بر اساس آخرین قیمت ثبت شده در پایان معاملات امروز به ۵۰۵ هزار و ۹۹ تومان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا