اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز در روند نامتوازنی بازگشایی شد. به‌نحوی که قیمت طلا و سکه امامی افزایشی است اما قیمت مثقال و سایر قطعات سکه کاهش‌های ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی دارند. معامله‌گران، برگزاری چهارمین دوره حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارزی ایران را دلیل این ناترازی قیمت در بازار عنوان می‌کنند.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه امروز در روند نامتوازنی قرار گرفت. این بازار امروز با هر دو روند افزایشی و کاهشی بازگشایی شد. قیمت هر گرم طلا و سکه امامی در زمان گشایش بازار با روند صعودی همراه شد و قیمت مثقال و سایر قطعات سکه در روند کاهشی قرار گرفتهد.

قیمت سکه و طلا 11 بهمن 1402

گفتنی است چهارمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارزی ایران در حال برگزاری است و سرمایه‌گذاران تمایل به امتحان کردن شانسشان برای اقبال در این حراج دارند. همچنین قیمت انس جهانی طلا امروز افزایش نزدیک به دو دلاری دارد و با قیمت ۲۰۳۸ دلاری در حال معامله است.

راه سکه امامی از سایر قطعات جدا شد

سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۷۵ هزار تومانی به قیمت  ۳۳ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان رسیده است. سکه‌ بهار با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، بیشترین مقدار افت قیمت را در قطعات سکه دارد و روی رقم ۳۱ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه، ربع‌ سکه و سکه گرمی صبح امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شدند. این قطعات به ترتیب با رقم ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی در حال معامله هستند.

قیمت طلا در شروع  معاملات امروز افزایشی بازگشایی شد. اما در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار کاهش ۵۰ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۱۳۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار رشد ۲۶ هزار تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۹۳۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۸۹۷ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب سکه روند متوازنی با قیمت دارد. حباب سکه‌‌ امامی ۱۱۸ هزار تومان افزایش دارد. حباب سکه‌ بهار ۲۱۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۸ هزار تومان و سکه گرمی ۴۴ هزار تومان کاهش دارد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا