اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / سرمای دلار به بازار طلا سرایت کرد

قیمت طلا و سکه امروز با نوسانات محدود در منطقه قیمتی روز گذشته نوسان دارد. بازار طلا در دومین روز هفته هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه می‌کند، اما تلرانس قیمت، در محدوده ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی است و بازار طلا با فریز قیمت دلار همراه شده است.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه امروز در سه روند کاهشی، افزایشی و خنثی را دارد و نوسات قیمتی محدود است.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

امروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار دارند و اونس جهانی بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار داخلی نیست. روز یکشنبه قیمت دلار در روند رنج قرار داشت و قیمت طلا و سکه از روند خنثی بازار ارز تبعیت کرد.

گفتنی‌ست قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۲۹۴ دلاری ثابت است.

قیمت نقره کاهشی شد

قیمت اونس نقره نیز روی رقم ۲۹ دلاری ثابت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۵ هزار و ۵۷۰ تومانی در حال معامله است و کاهش ۸۰ تومانی دارد.

روند قیمت سکه‌های سنگین ناتراز شد

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۲۰ خرداد با کاهش ۴۵ هزار تومانی روی رقم ۴۰ میلیون و ۵۳۲ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۹۰ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۵۹۵ هزار تومانی در حال معامله است.

گفتنی است قیمت سایر قطعات سکه بدون تغییر و همانند روز گذشته در حال معامله است. نیم‌‌‌سکه و ربع سکه به ترتیب روی قیمت ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون تومانی در حال معامله است. سکه گرمی نیز روی رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه افزایشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش محدودی دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۶ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۳۴۳ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش محدودی روی رقم سه میلیون و ۳۳۳ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۸۹ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه امروز در سکه امامی کاهش ۱۸ هزار تومانی دارد و در سایر قطعات افزایشی شد. حباب سکه بهار ۹۷ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۱ هزار تومان، ربع سکه ۱۲ هزار تومان و سکه گرمی چهار هزار تومان رشد دارد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا