اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۴ دی ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز با گپ مثبت باز شد و تا این لحظه افزایشی است. رشد قیمت دلار از ابتدای امروز، همه بازارها را به حرکت واداشته و قیمت سکه امامی را نیز در آستانه ورود به کانال ۲۴ میلیونی قرار داده است.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه امروز هم افزایشی است. بر همین اساس، قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. حباب این سکه در حال حاضر هشت میلیون و ۳۸۱ هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی نیز امروز به ۲۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است. حباب این قطعه سکه طلا چهار میلیون و ۲۹۵ هزار تومان شده است.

قیمت سکه و طلا 24 دی 1402

قیمت نیم‌سکه نیز امروز افزایشی است و به رقم ۱۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسیده و تنها یک قدم با ورود به کانال بالاتر فاصله دارد. حباب این سکه ۶ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان است.

قیمت ربع سکه امروز ۱۱ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان و حباب آن پنج میلیون و ۶۱۴ هزار تومان است. قیمت سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حباب آن سه میلیون و ۲۵۹ هزار تومان است.

رشد قیمت طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز با رشد روبرو بوده و در هر گرم به دو میلیون و ۶۹۲ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار اما امروز افزایشی است و در حال حاضر به ۱۱ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای جهانی نیز با توجه به تعطیلی بازارهای بین‌المللی در روز یکشنبه، روی رقم دو هزار و ۴۹ دلار قرار گرفته است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا