اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۲

قیمت امروز طلا در تهران و جهان، برای اطلاع از قیمت طلای ۱۸ عیار، ۲۴ عیار؛ انس جهانی و اطلاع از آخرین اخبار را در زیر بخوانید:

به گزارش روند بازار به نقل از اقتصادآنلاین، قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و کاهش قیمت ثبت کرد.

قیمت هر گرم طلا

قیمت طلانرخ طلامیزان تغییر
قیمت انس طلا در بازار امروز۱۹۶۶ دلار۰٫۱۷-
قیمت مثقال طلا در بازار امروز۱۰٫۴۸۶٫۰۰۰۱۰۰۱۰٫۲۵ –
قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز۲٫۴۲۱٫۹۰۰۲۲۶۴٫۲۸-
قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز۳٫۲۲۸٫۰۰۰۲۷۲۷٫۵۳ –

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار ۹۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته۲۲۶۴٫۲۸ تومان کاهش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۶۶ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و چهارصد و بیست و یک هزار و نهصد تومان (۲٫۴۲۶٫۳۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۲۶۴٫۲۸ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران

سکه طرح جدید۲۸٫۹۰۰٫۰۰۰
سکه طرح قدیم۲۵٫۶۰۰٫۰۰۰
نیم سکه۱۵٫۲۵۰٫۰۰۰
ربع سکه۱۰٫۲۵۰٫۰۰۰
سکه گرمی۵٫۸۰۰٫۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا