اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲

همزمان با افزایش اندک قیمت دلار در بازار، قیمت طلا و سکه هم افزایشی شد. اما این افزایش بسیار اندک و محدود بود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به گرمی دو میلیون و ۴۱۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشت.

قیمت سکه امامی هم ۲۸ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته اندک افزایشی را ثبت کرده بود. قیمت سکه بهار آزادی هم وارد کانال ۲۵ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان شد. قیمت نیم سکه حدود ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود. سکه گرمی هم با قیمت ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

در چند روز گذشته مسیر قیمت طلا و ارز از هم جدا شده بود. اما به نظر می‌رسد که بازار اکنون به ثبات نسبی رسیده و برای همین قیمت طلا و سکه مجددا از قیمت دلار تبعیت می‌کند.

قیمت دلار روز گذشته برای ساعاتی وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد که این کاهش، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را هم تحت تاثیر قرار داد. اما این کاهش قیمت تنها برای ساعاتی دوام داشت و پس از آن، روند افزایشی قیمت دلار آغاز شد و دلار دوباره به کانال ۵۰ هزار تومان برگشت و امروز با قیمت ۵۰ هزار ۳۰۰ تومان در بازار معامله شد.

معامله‌گران می‌گویند قیمت دلار در روزهای آینده ثبات نسبی را تجربه می‌کند و احتمالا در کانال ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان در نوسان خواهد بود. برای همین با توجه به قیمت دلار می‌توان گفت قیمت طلا و سکه هم در بازار در محدوده فعلی باقی می‌ماند و احتمال رشد یا کاهش شدید قیمت طلا و سکه در بازار وجود ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا