اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۸ خرداد ۱۴۰۳ / سکه امامی ۴۱ میلیونی شد

قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها شروع به کار کرد. امروز افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار به بازار طلا خط داد و کاهش قیمت اونس جهانی نتوانست به بازار داخلی روند دهد. رشد قیمت‌ها در بازار طلا، سکه امامی را ۶۰۰ هزار تومان گران کرد و در کانال بالاتر قرار داد.

به گزارش روند بازار، قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه با افزایش ارزش بازگشایی شد. روند قیمت در بازار طلا در حالی افزایشی شد که معامله‌گران، روزهای آرامی را برای بازار طلا در هفته اخیر پیش‌بینی کرده بودند و این افزایش قیمت را متاثر از سیگنال‌های سیاسی و افزایش محدود قیمت دلار می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی انتظارات تورمی را بالا می‌دانند و معتقدند اگر بازار، آرایش کاهشی نیز بگیرد به دلیل کاهش تقاضا و تخلیه حباب سکه است.

قیمت طلا و سکه امروز ۸ خرداد ۱۴۰۳

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۴۴ دلاری ایستاده و کاهش نزدیک به هفت دلاری دارد.

قیمت نقره مسیر صعودی را ادامه داد

قیمت اونس نقره امروز با رقم ۳۱ دلار و ۴۷ سنتی در حال معامله است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۸ هزار و ۸۵۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته رشد ۹۲۰ تومانی دارد.

سکه بهار آزادی ۳۸ میلیونی شد

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه هشتم خرداد با رشد ۶۰۰ هزار تومانی  روی رقم ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رشد ۵۴۰ هزار تومانی با رقم ۳۸ میلیون و ۲۰ هزار تومانی در حال معامله است و یک کانال صعود کرد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه ۴۰۰ هزار تومان افزایش دارد و در کانال ۲۳ میلیونی پیشروی کرد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت ربع سکه نیز ۵۰۰ هزار تومان گران شد و روی رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاده است. سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش  با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

حباب سکه افزایشی شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۲۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۷۴۹ هزار تومانی در حال معامله است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۵۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۵۹ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات افزایشی شد. حباب سکه امامی ۳۰۵ هزار تومان، سکه بهار ۲۳۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۵۹ هزار تومان، ربع ‌سکه ۴۲۹ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵ هزار تومان افزایش دارد.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا