اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / سکه دوباره افزایشی شد

قیمت طلا و سکه امروز در مسیری افزایش قرار دارد؛ این در حالی است که این فلزات ارزشمند روز گذشته نوساناتی کاهشی را پشت سر گذاشته بودند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه که روز گذشته روندی کاهشی را در پیش گرفته بودند، امروز مجددا در مسیر افزایشی قرار گرفته‌اند. قیمت طلا در لحظه تنظیم این گزارش دو میلیون و ۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان در هر گرم ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 17 بهمن 1401

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امروز مسیری صعودی را طی می‌کند و در لحظه تنظیم این گزارش ۲۴ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان قیمت خورده است. این فلز ارزشمند بر روی ۲۴ میلیون و ۹۷ هزار تومان بازگشایی شده و حالا چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان است. قیمت این سکه طرح قدیم همانند سکه امامی روندی رو به بالا را تجربه می‌کند و حباب آن دو میلیون و ۸۲۸ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز نسبت به آخرین نرخ ثبت شده در روز گذشته تغییری نداشته و اکنون ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ثبت شده است. حباب نیم‌سکه در حال حاضر چهار میلیون و ۲۶۱ هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت ربع سکه

قیمت ربع سکه در این لحظه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته نوسانی را تجربه نکرده است. این نوع سکه کوچک اکنون چهار میلیون و ۲۵۵ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه گرمی در حال حاضر دو میلیون و ۴۶۲ هزار تومان حباب دارد.

قیمت طلا و سکه همان‌طور که گفته شد روز گذشته شاهد مسیری کاهشی بود، اما امروز با افزایش نسبی قیمت دلار دوباره به کانال بالاتر بازگشته است.

البته از سویی دیگر قیمت انس جهانی طلا نیز امروز در کانال ۱۸۰۰ دلاری پیشروی داشته و این را می‌توان عاملی دیگر برای افزایش قیمت طلا و سکه دانست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا