اقتصادی

سقوط قیمت سکه امامی به کانال ۲۸ میلیونی

قیمت طلا و سکه امروز هم کاهشی بود و سکه امامی پس از ماه‌ها دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومانی بازگشت. سقوط سکه به این کانال در ادامه روند ریزشی قیمت‌ها در بازارهای ارز و طلا طی روزهای گذشته بوده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز هم روند کاهشی روزهای گذشته را ادامه داد به نحوی که قیمت سکه امامی به کانال ۲۸ میلیون تومانی سقوط کرد. در همین حال قیمت طلای ۱۸ عیار هم به دو میلیون و ۴۰۸ هزار تومان رسید.

قیمت طلا و سکه امروز 17 خرداد 1402

امروز قیمت سکه امامی با افت به کانال ۲۸ میلیون تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید و اکنون در مرز کانال‌های ۲۸ و ۲۹ میلیون تومانی در نوسان است.

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار رخ داده و همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار به ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده و آماده ورود به کریدور ۴۰ هزار تومانی است.

در همین حال قیمت هر سکه بهار آزادی نیز امروز به ۲۶ هزار و ۲۰۱ تومان رسید. هر قطعه نیم‌سکه هم اکنون با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین حال قیمت ربع سکه نیز به ۱۰ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هر قطعه سکه گرمی امروز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین حال قیمت هر مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان رسیده است. امروز انس جهانی طلا هم رقم هزار و ۹۶۵ دلار را لمس کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا