اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / سکه ریزشی شد

امروز ورق بازار طلا و سکه برگشت و قیمت‌ انواع سکه با افت روبرو شد. گفته می‌شود این روند در پی کاهش قیمت دلار و تغییر کانال در روز جاری رخ داده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز قیمت طلا و انواع سکه با موجی کاهشی روبرو بود. این روند در پی کاهش قیمت دلار آزاد رخ داد. در حالی که قیمت دلار در معاملات روز گذشته به ۵۳ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده بود، امروز در مسیر نزولی قرار گرفت، کانال عوض کرد و روی قیمت ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان ایستاد.

روند نزولی دلار، اثر خود را به سرعت در بازار طلا و سکه نیز نمایان کرد، به نحوی که قیمت انواع سکه با افت مواجه شد.

طلا و سکه 20 اردیبهشت 1402 1

امروز قیمت سکه امامی به ۳۲ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان رسید و با حباب هفت میلیون تومانی معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی هم با رسیدن به سطح ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان، حباب سه میلیون و ۳۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

قیمت نیم‌سکه هم امروز با کاهش به سطح قیمتی مواجه بود و با رسیدن به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با حباب ۶ میلیون تومانی روبرو بود.

امروز قیمت ربع سکه هم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و حباب پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را ثبت کرد. در همین حال قیمت سکه گرمی به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و با حباب سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز به دو میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا هم ۱۱ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان شد.

امروز همچنین قیمت انس جهانی طلا هم به دو هزار و ۲۹ دلار رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا