اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز یکشنبه یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان اعلام شد. قیمت سکه در بازار امروز ۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان ثبت شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت اونس جهانی طلا امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی ثابت ماند و در بالاترین نرخ ۱۷۹۹ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۶ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۸۳ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۷۸ ثبت شده است.

قیمت سکه امروز با روندی کاهشی به ۱۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت روز سکه و طلا 28 آذر 1400

مسیر اونس جهانی طلا


اونس جهانی در ۲۰ روز گذشته روند صعودی از نرخ ۱۷۷۰ دلار به کانال ۱۸۶۰ و بعد از آن روند نزولی را ثبت کرد. در هفته گذشته اونس جهانی طلا یک روند متعادلی را ثبت کرد و در نرخ حدودی ۱۷۸۰ دلار نوسان کرد.

طباطبایی در هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود که اگر سیاست‌های مالی آمریکا بر پایه افزایش ارزش دلار باقی بماند، اونس در همین محدوده رنج خواهد زد. بر همین اساس در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که اونس جهانی در چند روز گذشته نوسان زیادی را ثبت نکرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا