اجتماعی

قیمت طلا و سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند بازار طلا نامتوازن شد

قیمت طلا و سکه در شروع معاملات امروز هر سه روند افزایشی‌،‌ کاهشی و خنثی را داشت. بازار طلا با افزایش محدود اونس جهانی طلا و بازگشایی کاهشی دلار همراه شد و در روند نامتوازنی در حال معامله است.

به گزارش روند بازار،‌ قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه روند یکدستی نداشت. قیمت طلا و برخی قطعات سکه افزایشی شد، نیم‌سکه ۱۰۰ تومان کاهش پیدا کرد و سکه‌های بهار و گرمی تغییر قیمت ندارند.

قیمت سکه و طلا دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

فاکتورهای تاثیرگذار بر بازار طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش محدودی دارند؛‌ علاوه بر آن روند حباب سکه نیز یکدست نیست و در بیشتر قطعات کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است اونس جهانی طلا امروز با افزایش محدود یک دلاری در منطقه ۲۳۳۸ دلاری در حال معامله است. همچنین اونس جهانی نقره نیز روی قیمت ۲۷ دلار و ۳۷ ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۳ هزار و ۸۳۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۸۸۰ تومان افزایش قیمت دارد.

سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با روند افزایشی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با رشد ۴۰۸ هزار تومانی، روی رقم ۴۰ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار نوسان زیادی دارد و در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۲۵ هزار تومانی روی قیمت ۳۷ میلیون و ۲۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است قیمت نیم‌‌سکه امروز با افت ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود. قیمت ربع‌سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر و روی رقم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه با روند نامتوازن قیمت همراه شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۰۹ تومان افزایش پیدا کرده و با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۴۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۷۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۲۹ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز همانند روز یکشنبه روند متوازنی ندارد. حباب سکه امامی ۲۰۵ هزارتومان و ربع‌سکه ۳۰ هزار تومان افزایش دارد. حباب سکه بهار ۲۷۱ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۴۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۳۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

منبع
تجارت نیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا