اقتصادی

قیمت فروش سهام عدالت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

نماگر‌های تالار شیشه‌ای بر خلاف حرکت پرقدرت ابتدای هفته‌ خود، در روز یکشنبه شرایط متعادلی را سپری کردند. ارزش سهام عدالت که از هفته گذشته روندی صعودی به خود گرفته بود، در پایان معاملات یکشنبه در کدام محدوده ایستاد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با رشد اندک ۶ هزار و ۹۹۳ واحدی که معادل ۰.۳۴ درصد این ارتفاع شاخص است، روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات در سطح دو میلیون و ۴۰ هزار واحدی ایستاد و موفق به حفظ کانال دو میلیون واحدی شد که روز گذشته پس گرفته بود.

اما شاخص هم‌وزن که نماینده‌ میانگین عملکرد سهام کوچک و متوسط بازار است، گویای شرایط منفی این دسته از نماد‌های نقشه بازار بود. نماگر هم‌وزن با افت ۰.۱۱ درصدی بخش کوچکی از رشد روز گذشته خود را پس گرفت.

امروز سهام عدالت امروز بر خلاف شاخص کل حرکت و روند منفی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم با افت ۰.۱۸ درصدی به ۱۵ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با افت اندک ۵۳ تومانی به ۲۹ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت یکشنبه 15 مرداد 1402

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا