کسب و کار

قیمت مخزن آب پلی اتیلنی در حال حاضر چقدر است؟

با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و متاسفانه خشکسالی سال‌ های اخیر، نیاز به خرید مخزن آب بیش از پیش احساس می‌شود. به گزارش تانکر بانک سال آینده شاهد افزایش قیمت انواع مخزن آب را خواهیم داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی مخازن آب مناسب برای نگهداری آب در فصل گرما بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت مخزن آب

با توجه به روند صعودی قیمت ها در بازار در سال آینده هم شاهد افزایش قیمت مخزن آب خواهیم بود. به دلیل افزایش قیمت مواد خام امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی قیمت مخازن آب پلی اتیلنی در بازار بودیم. اما شما می توانید با انتخاب درست و منطقی مخزن آب، از هزینه کردن دوباره برای تهیه آن جلوگیری کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع مخزن آب بپردازیم.

مخزن عمودی پلی اتیلنی

مخزن عمودی را می توان جز پرطرفدار ترین مخازن موجود در بازار دانست که امروزه با نام مخازن ایستاده هم شناخته می شود از این مخازن شما می توانید برای فضاهای کم جا استفاده کنید. در تانکر بانک شما می توانید این مخازن را قبل از خرید به صورت سه بعدی تماشا کنید. 

مخزن افقی پلی اتیلنی

مخزن افقی جز پرطرفدارترین مخازن موجود در بازار می باشد که به صورت آنتی باکتریال و سه لایه تولید می شود. در ادامه این مقاله به ویژگی آنتی باکتریال بودن مخازن پلی اتیلنی خواهیم پرداخت.

مخزن انبساط

مخزن انبساط یکی از پرکاربردترین مخازن موجود در بازار می باشد. شما می توانید از این مخازن به دلیل داشتن یک لایه اضافه، برای نگهداری از آب های گرم استفاده کنید.

مخزن زیرپله

مخازن زیر پله را می توان جزو پرفروش ترین مخازن آب موجود در بازار دانست. به دلیل کاهش فشار آب در ساختمان ها امروزه شاهد افزایش فروش مخازن زیر پله هستیم.

مخزن زیر پله

قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید مخازن آب باید به یک سری از نکات توجه کنید که در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از این موارد بپردازیم.

  1. قبل از خرید حتما با مشاوران مجرب تانکر بانک برای انتخاب بهترین مخزن آب مشاوره کنید.
  2. دومین موردی که باید به آن قبل از خرید مخزن آب توجه داشته باشید تهیه سایبان برای مخزن آب مورد نظرتان است. استفاده از سایبان باعث عمر بیشتر مخزن آب شما خواهد شد.
  3. زیرسازی مناسب یکی از اصلی ترین اقداماتی است که باید شما قبل از تهیه مخزن به آن توجه داشته باشید. پیشنهاد می شود با مشاوران مجرب در این رابطه صحبت شود.

حداکثر لیتراژ موجود در بازار چقدر است؟

زمانی که تصمیم به تهیه مخزن آب میگیرید، شاید اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، مقدار لیتراژ مورد نیاز است. در حال حاضر از ۷۰ تا ۳۰۰۰۰ لیتر، تا این لحظه در بازار وجود دارد. 

پس از خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که شما مخزن آب مورد نظر را تهیه می‌کنید باید به برخی از نکات توجه داشته باشید که در ادامه به معرفی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

  1. اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از قرار دادن مخزن آب خود در کنار اجسام گرم خودداری کنید.
  2. دومین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از قرار دادن اجسام سنگین بر روی مخزن آب خود جدا خودداری کنید.

آنتی باکتریال بودن چیست؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن در این مقاله اشاره کنیم این است که در زمان خرید باید به آنتی باکتریال بودن مخزن آب در زمان خرید توجه ویژه داشته باشیم. در زمان های گذشته به دلیل استفاده از مخازن فلزی، پس از مدتی شاهد رشد باکتری درون مخزن بودیم و این موضوع بر طعم آب هم تاثیر گذار بود. اما در حال حاضر مخازن موجود در بازار به دلیل استفاده از ۳ لایه پلی اتیلنی و ضد باکتری باعث می شود تا مخزن آب شما تا مدت ها بدون ایجاد هرگونه مشکل از این مخازن استفاده کنید.

دلیل استفاده از مخازن پلی اتیلنی چیست؟

در ادامه این مقاله قصد داریم به برخی از دلایل استفاده از مخازن پلی اتیلنی بپردازیم:

  1. حمل و نقل آسان
  2. داشتن گواهینامه سلامت از وزارت بهداشت
  3. داشتن سیب سلامت
  4. دوام بسیار بالا
  5. استفاده از ۳ لایه پلی اتیلن
  6. موجود در لیتراژ های مختلف

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به دلیل افزایش قیمت مخازن پلی اتیلنی بپردازیم. در ادامه مقاله به معرفی انواع مخزن آب پرداختیم که شامل: مخزن عمودی، مخزن افقی، مخزن انبساط و… می شود. قبل از خرید منبع آب باید زیر سازی های لازم برای نصب تانکر آب مورد نظرتان انجام شود. امروزه از منابع پلی اتیلنی به ضد باکتری بودن، دوام بالا و استفاده از ۳ لایه پلی اتیلنی در بازار به جای مخازن فلزی استفاده می شود. ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا