اقتصادی

قیمت لونا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱/ لونا بازمی‌گردد؟

آن زمان که لونا جزو ۱۰ ارز دیجیتال برتر در بازار رمزارزها بود، هیچکس فکر نمی‌کرد که ممکن است روزی ۹۹ درصد ارزش خود را از دست بدهد. ریزش لونا بسیاری از سرمایه‌گذاران را نابود کرد و بی‌اعتمادی در بازار رمزارزها را افزایش داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ریزش لونا آنقدر روی سرمایه‌گذاران تاثیر داشت که برخی‌ها به خانه مدیرعامل این ارز دیجیتال رفتند. دیروز بود که خبرگزاری یونهاپ گزارش داد بعد از ریزش رمزارز لونا یک فرد از شدت عصبانیت به خانه مدیرعامل این رمزارز رفت. این فرد به دنبال کوون می‌گذشت اما او را پیدا نکرد و پلیس او را بازداشت کرد. این فرد در مصاحبه با خبرنگاران گفت که بعد از ریزش لونا بیش از دو میلیون دلار ضرر کرد و با قصد خشونت به خانه کوون نرفته است. او می‌گوید فقط به دنبال متقاعد کردن کوون بود که مسئولیت کارش را برعهده بگیرد.

ضرر و زیان سنگین فقط مختص خارجی‌ها نبود. در ایران هم خیلی‌ها لونا داشتند و حالا می‌توان گفت دیگر هیچ چیز از سرمایه آن‌ها نمانده است. در ادامه بخشی از کامنت‌های مخاطبان تجارت‌نیوز در رابطه با ریزش این رمزار را می‌خوانید:

به خاک سیاه نشستم!

-«من که به خاک سیاه نشستم هرچی سرمایه داشتم ریختم تو این رمزارز حالا ارزش اصل پولم به یک صدم ارزش واقعیش رسید. درسته همه بازار ارز دیجیتال رو یک قمار میدونن ولی به دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنم گول سرصدا و هیجانات کاذب بازار رو نخورند اگه قراره سرمایه گذاری انجام بدن فقط روی بیت کوین، اتریوم، سرمایه شون رو بخوابونن.»

-«۲۵۰۰۰ دلار من عملا شده نیم دلار به همین راحتی.»

-«بنده هرعدد لونا رو با قیمت ۳۳ دلار و همینطور ۲۰ دلار وهمینطور ۱۰ دلار و ۶ دلار و ۳ دلار و ۱دلار نهایتا مجبور شدم بازم به امید جبران ضرر ریسک کنم و با قیمت هرعدد ۱۳ تومن تعداد زیاد بخرم ولی الان شده قیمتش ۵ تا ۶ تومن .امیدم اینه که قیمتش بشه ۲۰۰۰ تومن پولم برگرده وگرنه خیلی خیلی زیان دیدیم.»

-«من توی سه دلار و نیم خریدم به این امید که بالا بره ولی در عرض یک روز هزار و چهارصد دلارم یک دلار شد. انشالله که دوباره پیشرفت کنه و همه ضررهاشون جبران شه.»

-«اونا هم از بورس ما یاد گرفتند. سرمایه من از دست رفت.»

-«معلومه که به یک دلار هم صد سال دیگه برنمی گرده. تعداد توکن لونا قبل سقوط ۴۰۰ میلیون بود. الان شده ۶۵۰۰ میلیارد تا اگر یک دلار بشه ارزش مارکتش به ۶۵۰۰ میلیارد دلار می رسه. مگر این وسط ها چقدر می تونن توکن بسوزونند؟»

زیبای خفته بیدار می‌شود؟

اگرچه لونا دیگر عملا پودر شده است و تا قیمت ۰/۰۰۰۱۸ دلار سقوط کرد اما هنوز برخی عقیده دارند که این رمزارز به زودی برمی‌گردد.

-«بخدا ای ملت لونا برمیگرده بالا. این فقط یک اصلاح سنگین بوده»

-«باید بازهم به لونا اعتماد کنیم و تعداد بسیاری از توکن‌هاش رو بخریم درنتیجه لونا رشد بالایی رو تجربه میکنه و به قیمت سابقش برمیگرده.»

-«من خرید زدم، فردا بشه یه دلار میلیونر می شید این بازار کریپتو خودشو ثابت می کنه.»

-«باید یه ارتش راه بندازیم نفری ۵دلار بخریم بسوزونیمش.»

-«من قول می دم، لونا برمی گرده، حالا نه به اون قیمت قبلی ولی هرکی داره و بخره سود خوبی خواهد کرد. چون اگه قراربود نابود بشه، تا حالا می شد. این یه آزمایش برای کسانیه که وفادار باشن و صبر داشته باشن.»

-«۱۰ دلار بخرید و بندازید گوشه ولت یا سود خوبی می ده یا به فنا میره»

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا