بورسورزش

تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس اعلام شد

براساس اطلاعیه فرابورس ایران برای متقاضیان در مشارکت افزایش سرمایه باشگاه استقلال به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۰۳۰ سهم با قیمت ۲.۹۱۰ ریال در روز پذیره نویسی اختصاص پیدا می کند.

به گزارش روند بازار به نقل از شرکت فرابورس ایران، اطلاعیه پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی «استقلالح ۱» انجام می‌شود.

با توجه به درج سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در تاریخ نهم اسفند ماه جاری در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، تعداد ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم جدید شرکت مذکور ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «استقلالح ۱» به شرح مشخصات مندرج در این اطلاعیه، پذیره نو یسی می‌شود.

قیمت هر سهم جدید در پذیره نویسی: ۲،۹۱۰ ریال، نوع سهم جدید: سهام عادی با نام ۱،۰۰۰ ریالی.

نحوه عمل با صرف سهام: مجمع مقرر داشت از محل مابه التفاوت بهای سهام عرضه شده و ارزش اسمی به تعداد ۲.۳۶۰.۹۵۰.۳۴۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی صادر و به صاحبان سهام در تاریخ مجمع عمومی فوق العاده به نسبت سهام در تملک آنها سهام جایزه تعلق گیرد.

کل تعداد سهام قابل پذیره نویسی ۱،۲۳۶،۰۹۹،۶۵۶ سهم می‌باشد که از طریق شبکه کارگزاران فرابورس ایران پذیره نویسی خواهد شد.

زمان پذیره نویسی از روز یکشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز و به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت. روش پذیره نویسی ثبت سفارش نزد سازمان بورس است.

دوره سفارش گیری نیز مطابق با پیام ناظر در روز آغاز پذیره نویسی است. شرکت تأمین سرمایه امید متعهد پذیره نویسی و میزان تعهدات آن به میزان کل سهام فروش نرفته طی مدت ۵ روز پایانی عرضه عمومی است.

شرایط خریداران: خرید سهام از طریق کارگزاران عضو فرابورس ایران مستلزم دارا بودن کد سهامداری فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سهامی عام است. خریدارانی که کد سهامداری ندارند، می‌توانند با مراجعه به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام نمایند.

کف و سقف خرید هر کد معاملاتی: حداقل تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۱ سهم بوده و حداکثر تعداد سهام جدید قابل خریداری توسط هر کد نیز ۱۰۳۰ سهم است.

خرید سهام مورد پذیره نویسی با استفاده از کد خرید گروهی (ددد) ممنوع است. همچنین علاقه مندان به پذیره نویسی می‌بایست در مهلت تعیین شده برای پذیره نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال در فرابورس ایران، مبلغ ۲.۹۱۰ (دو هزار و نهصد و ده) ریال در پذیره نویسی عمومی به ازای هر سهم به تعداد سهامی که مطابق با مندرجات این اطلاعیه مایل به پذیره نویسی آن هستند را به حساب کارگزار مربوطه واریز نمایند.

 خبرگزاری مهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا