اقتصادی

قیمت کوییک S/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

قیمت کوییک S این روزها تغییر چندانی نکرده است. این محصول سایپا چه مشخصاتی دارد و با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت کوییک S این روزها تغییر چندانی نکرده است. این خودرو در سایت‌های اعلام قیمت خودرو حدود ۲۰۹ تا ۲۱۲ میلیون تومان قیمت دارد.

آخرین قیمت کارخانه‌ای کوییک S نیز ۱۸۳ میلیون و ۸۷۶ هزار تومان اعلام شده. این به معنای تفاوت، حدود ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومانی بین کارخانه و بازار است.

ویژگی‌های فنی
کوییک اس مثل ساینا و تیبا و همین طور مدل‌ها و تیپ‌های قبلی کوییک روی پلتفرم X200 گروه خودروسازی سایپا ساخته شده و به همین دلیل دارای مشخصاتی کاملا یکسان با خودروهای هم‌خانواده خود است و فقط تغییرات جزیی داشته.

پیشرانه کوییک اس همان موتوری است که در تیبا، ساینا، کوییک معمولی، کوییک آر و کوییک آر پلاس استفاده شده اما با یک تفاوت و آن هم این که آلایندگی کمتری دارد.

موتور خودرو سایپا از نوع M15 با ۱.۵ لیتر حجم است که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی، قدرت پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. کوییک اس ماشین تند و تیزی نیست و بعد از ۱۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بیشترین سرعتی که می‌توان با این خودرو حرکت کرد، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

💥✈️ ارزانترین نرخ تور کیش رو از لحظه آخر بخواهید ✈️ 💥
🔷 نگران زمان نباش، تا لحظه آخر وقت داری، در لحظه سفر کن 🔷

مشخصات ظاهری
کوییک اس مدل فیس لیفت کوییک معمولی است و به همین خاطر تغییراتی در بدنه داشته. سپر جلو و جلوپنجره عوض شده‌اند و نمای جلوی خودرو حالتی X شکل پیدا کرده است.

دو نوار مشکی رنگ روی سپر خودرو با الهام از یوزپلنگ ایرانی کشیده شده. با این تغییرات، کوییک اس چهره‌ای جذاب‌تر و اسپرت‌تر از مدل‌های قبلی پیدا کرده است.

چراغ‌های جلو هم نسبت به مدل‌های قبلی تغییر داشته و به دیلایت یا چراغ روز مجهز شده. نمای جانبی هاچبک کوچک سایپا تغییری نداشته و دست نخورده باقی مانده است (خودرو۴۵).

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا