اقتصادی

قیمت گوجه فرنگی در مدار کاهشی

قیمت گوجه فرنگی در مدار کاهشی قرار دارد و در میدان مرکزی میوه و تره بار نسبت به هفته گذشته حدود ۸ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم, مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: قیمت گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار نسبت به هفته گذشته حدود ۸ هزار تومان کاهش یافته و بین ۱۵ تا ۲۸ هزار تومان عرضه می شود.

به گفته فصاحت به طبع کاهش قیمت گوجه فرنگی در میدان مرکزی، نرخ این محصول در میادین میوه و تره بار سطح شهر هم در هفته پیش رو کاهش می یابد.

پیش تر مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به ذخیره سازی و آماده سازی گسترده محصول گوجه فرنگی، از برگشت قیمت آن به قیمت قبل خبر داده بود.

وی گفت: هر ساله در این فصل به خاطر موج سرما و بارندگی‌های پاییزی با کمبود گوجه فرنگی مواجه می‌شویم که البته امسال با ذخیره سازی و آماده سازی گسترده این محصول پیش بینی می‌کنیم تا روزهای آینده کمبود یادشده برطرف و قیمت گوجه فرنگی به قبل بازگردد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا