اقتصادی

قیمت گوشت قرمز کاهش می یابد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به انباشت دام از دو روز پیش و کاهش قیمت گوشت قرمز، انتظار می‌رود این کاهش قیمت در هفته آینده نمود بیشتری داشته باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، علی اصغر ملکی افزود: از دو روز پیش تاکنون قیمت دام زنده و گوشت قرمز کاهش ۴ تا ۵ هزار تومان داشته و انتظار می‌رود هفته آینده قیمت گوشت کاهش زیادی را تجربه کند.

وی گفت: در حال حاضر با انباشت دام مواجه ایم و کمبودی برای تأمین گوشت قرمز وجود ندارد و از مردم درخواست می‌کنیم که شتاب زده خرید نکنند چرا که به اندازه کافی گوشت برای توزیع وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ضمن تکذیب خبرهایی که به نقل از او مبنی بر کمبود گوشت قرمز برای تأمین نیاز شب عید منتشر شده بود، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، کمبودی در تأمین گوشت وجود ندارد و طی روزهای پیش رو، شرکت پشتیبانی امور دام گوشت منجمد را نیز به بازار عرضه می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا