اقتصادی

قیمت گوشت قرمز ۲ مرداد ۱۴۰۱/ خرید تضمینی گوشت، مرغ و تخم مرغ سرعت می‌گیرد

قیمت انواع گوشت قرمز امروز یکشنبه ۲ مرداد نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است. هر کیلو راسته با استخوان گوسفندی چند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت گوشت قرمز در ۲ مرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار) :

نام محصولقیمت واحد کیلوگرم (تومان)
راسته با استخوان گوسفندی۱۵۹,۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفندی۱۷۲,۰۰۰
کف دست گوسفندی با ماهیچه۱۵۸,۰۰۰
ران پاک کرده گوساله۱۶۶,۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله۱۶۵,۰۰۰
گردن گوسفندی۱۳۳,۰۰۰
قلوگاه گوساله۱۴۷,۰۰۰
گردن گوساله۱۲۹,۰۰۰
قلم گوساله۱۶,۰۰۰
سردست گوسفندی۱۳۱,۰۰۰
ماهیچه گوساله۱۶۳.۰۰۰
دمبالیچه گوسفندی۸۹,۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند۱۲۸.۰۰۰
شقه لاشه گوسفندی۱۲۹,۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی۱۳۵,۰۰۰

وزیر جهادکشاورزی گفت: امیدواریم از این هفته خرید تضمینی مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز را با سرعت بیشتری استمرار دهیم.

به نقل از منیبان، در پی درخواست دامداران و مرغداران مبنی بر خرید دام بر اساس بهای تمام شده، آزادسازی صادرات دام و پیگیری خرید تضمینی، روز گذشته سید جواد ساداتی نژاد در جریان سفر استانی هیات دولت به استان مرکزی و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در بحث حمایت از حوزه دامپروری و دام و طیور با دستور رئیس جمهوری و معاون اول و نشستی که با تشکل‌های صنعت دام و طیور برگزار شد، امیدواریم از این هفته خرید تضمینی مرغ، تخم‌مرغ و گوشت قرمز را با سرعت بیشتری استمرار دهیم.

ساداتی‌نژاد همچنین به مصوبه‌ ستاد تنظیم بازار در بحث صادرات دام اشاره کرد و گفت که در این راستا برنامه‌ریزی از هفته جاری در این خصوص انجام خواهیم داد تا بتوانیم مازاد دام را صادر کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تلاش دولت این است که بتواند حوزه تولید را در صنعت غذا بخصوص دام و طیور مورد حمایت قرار دهد و این کار را به کمک تشکل‌ها استمرار خواهیم داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا