اقتصادی

گوشت گرم وارداتی با قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه می شود

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: از امروز گوشت گرم وارداتی گوساله وگوسفند با نرخ مصوب ۲۱۵ تا ۲۲۰ هزار تومان درمیادین توزیع می شود.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امر اللهی گفت: از امروز با واردات گوشت گرم توزیع آن را در میادین اصلی شهر آغاز و در مرحله قسمت بندی است و از فردا در فروشگاه های زنجیره ای و میادین اصلی شهرداری گوشت گوسفند ی و گوشت گوساله توزیع می شود.

به گفته مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ، گوشت گوساله بشقاب یک کیلویی ران ، سردست، راسته به قیمت ۲۱۵ هزار تومان،گوشت مخلوط ۱۹۲ هزار تومان، گوشت چرخ کرده گوساله هم ۱۷۰ هزار تومان عرضه می شود.

او می گوید: شقه ران گوسفندی ۲۲۰ هزار در میادین اصلی شهرداری فردا انجام می شود و با تامین زیر ساخت طی یک تا ۲ روز در تمام سطوح و سراسر کشور توزیع کامل می شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا