اقتصادی

قیمت گوشت در ۱۸ مهر ۱۴۰۰

قیمت انواع گوشت قرمز، امروز نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافت. در این میان، یک مقام مسئول گفت: حداکثر قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی (بره و بزغاله نر) با کیفیت و دارای لیبل آبی هر کیلوگرم لاشه ۱۱۵ هزار تومان است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت انواع گوشت قرمز در هجدهم مهر ۱۴۰۰ به شرح زیر است.

قیمت‌ها به تومان است (بازار):

راسته با استخوان گوسفندی

۱۴۶,۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۶۹,۰۰۰
کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۷,۰۰۰
ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰
گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰
قلوگاه گوساله

۱۴۶,۰۰۰
گردن گوساله

۱۲۷,۰۰۰
قلم گوساله

۱۵,۰۰۰
سردست گوسفندی

۱۲۵,۰۰۰
ماهیچه گوساله

۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۲,۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۴.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۲,۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

تعیین قیمت گوشت قرمز در کمیته کارشناسی

در این میان، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تعیین قیمت گوشت قرمز در کمیته کارشناسی خبر داد و گفت: متصدیان واحدهای عرضه‌کننده گوشت قرمز موظف به رعایت نرخنامه هستند.

علی تهوری افزود: قیمت گوشت قرمز به استناد مصوبه کمیسیون تنظیم بازار در کمیته کارشناسی متشکل از سازمان صمت استان، سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه دامداران استان و اتحادیه مواد پروتئینی در شهریور ماه ۱۴۰۰ تعیین شده و رعایت نرخنامه الزامی است.

وی ادامه داد: حداکثر قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی (بره و بزغاله نر) با کیفیت و دارای لیبل آبی هر کیلوگرم لاشه ۱۱۵ هزار تومان و ران، راسته گردن، سردست ۱۲۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله نر (ران و سردست) ۱۲۵ هزار تومان و گوساله ماده ۱۰۵ هزار تومان است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: متصدیان واحدهای صنفی موظف به درج نرخنامه در معرض دید مصرف‌کنندگان و رعایت حداکثر قیمت هستند و نظارت در این خصوص برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تشدید شده و از مردم می‌خواهیم هرگونه تخلف در این زمینه را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد (ایسنا).

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا