اقتصادی

قیمت گوشی‌های پرفروش در بازار موبایل

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز دوم دی ۱۴۰۰، به ۳۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید و سامسونگ S۲۰ FE به قیمت ۱۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش روند بازار به نقل از فرارو، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس امروز پنجشنبه دوم دی ماه به ۳۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. آیفون ۱۲ پرومکس با ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. آیفون ۱۳ مانند روز گذشته ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و آیفون ۱۳پرو ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. آیفون ۱۲مینی هم با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز پنجشنبه دوم دی ماه هم با روز گذشته تفاوت محسوسی نداشت. A32 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به قیمت هفت میلیون و ۶۷۴ هزار تومان به فروش رسید. A72، ۱۰ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان و A52s 5G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به ۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان رسید. همچنین قیمت S21 Ultra 5G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.

قیمت گوشی‌های شیائومی امروز پنجشنبه دوم دی ۱۴۰۰ هم تفاوتی با روز گذشته نداشت و اکثر مدل ها‌ی گوشی شائومی امروز با همان قیمت دیروز به فروش رسیدند. Mi 11 lite با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز هفت میلیون و ۹۸۹ هزار تومان بود. Poco M3 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان و poco F3 با ظرفیت مشابه به قیمت هشت میلیون و ۹۳۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A۱۲ پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A۲۲ نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A۱۲ دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S۲۰ FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S۲۰ است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A۷۲ و گلکسی A۵۲ نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود. همچنین گلکسی A۵۲s ۵G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A۵۲ می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S۲۰ FE، گلکسی A۷۲ وگلکسی A۵۲ باشد. همچنین گلکسی M۳۱ برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M۳۱ با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S۲۱ Ultra ۵G تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

مدلقیمت
گلکسی A12 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)چهار میلیون و ۳۷۹ هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت)هفت میلیون و ۶۷۴ هزار تومان
گلکسی S20 FE (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)۱۲میلیون و ۱۸۹ هزار تومان
گلکسی A72 (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت)۱۰ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان
گلکسی A22 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)پنج میلیون و ۹۴۹ هزار تومان
گلکسی  A52 (ظرفیت  128 گیگابایت)۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان
گلکسی A52s 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت)۳۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
گلکسی   M31(ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)هفت میلیون و ۲۴۹ هزار تومان
گلکسی A32 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)هفت میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. همچنین Poco F۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

مدلقیمت
Poco X3 Pro (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)شش میلیون و ۶۶ هزار تومان
Redmi Note 8 2021 (ظرفیت ۶۴ گیگابایت)چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان
Poco M3 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان
Redmi 9A (ظرفیت ۶۴ گیگابایت)سه میلیون و ۶۶۰ هزار تومان
Poco F3 (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)هشت میلیون و ۷۸۰ هزار تومان
Redmi Note 10s (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)شش میلیون و ۹۹ هزار تومان
Mi 10T Lite 5G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)شش میلیون و ۳۹۵ هزار تومان
Mi 11 Lite (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)هفت میلیون و ۹۸۹ هزار تومان
Redmi 9T (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت)پنج میلیون و ۷۵ هزار تومان
Redmi 9C (ظرفیت ۳۲ گیگابایت)سه میلیون و ۵۱۵ هزار تومان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا