اقتصادی

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، باوجود ثبات قیمت‌ها در اکثر برندهای پرطرفدار بازار، نوسان قیمت مشاهده می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل در بازار با نوسان قیمتی همراه بودند.

قیمت روز انواع گوشی موبایل

تغییر قیمت گوشی موبایل در مدل‌های سامسونگ و شیائومی

پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برند آیفون کماکان ثابت ماند.

در این گروه، قیمت مدل‌های iPhone 13 promax و iPhone 14 promax به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان باقی ماندند. البته قیمت iPhone 13 معمولی با اندکی کاهش به سطح ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین در گروه سامسونگ مدل‌های S22 ultra و S23 ultra به ترتیب در قیمت ۴۰ میلیون تومان و ۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثابت ماندند. از سمت دیگر در سری اقتصادی این گروه، مدل A54 افزایش اندکی ‌داشت؛ به‌طوری که قیمت به سطح ۱۲ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان رسیده و در مدل A34 نیز با کاهش ناچیزی در سطح ۹ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان قرار گرفته است.

در گروه شیائومی نیز مدل Xiaomi Mi12 نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته و به سطح ۲۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسیده است. مدل Xiaomi Mi 11 در همان سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان همانند گوشی برند ناتینگفون ثابت ماندند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا